Robsessed!

Haha ja, nu har jag minsann grävt min egen grav. Jag bestämde mig för att jag ville se en annan film med Robert Pattinson, som nu är min man, och hittade filmen The Haunted Airman, som jag då skulle beställa från discshop. Men när jag sökte på filmen dök den här boxen upp, varav bonusmaterialet till denna dokumentär av Pattinson var just den filmen, och därför tänkte jag att då kunde jag lika gärna slå till och köpa Robsessed.
Måste säga att jag känner mig ännu mer Twilight nördig nu, för jag har dessutom nästan läst ut hela första boken redan! Hm, inte så bra för mina studier.

Postat av: Linus

http://www.lifeoflinus.com/2010/07/likt-leif-gw-persson-analyserar-jag.html

2011-02-02 @ 00:06:09
Postat av: Linus

Ville bara varna dig ifall ditt beroende skulle stiga dig över öronen. Slaganfall är inte att leka med :)

2011-02-02 @ 13:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: