Torsdagens bestyr

Just nu ligger jag hemma i soffan hos min käraste efter att ha spenderat natten här - vi sov i samma säng, hur mysigt som helst! I alla fall för mig som för en gångs skull hade lätt att somna.
Hon gör sig i ordning nu så jag ligger här med alla ögonblicken från onsdagsnatten på näthinnan, fint var det. Jag minns att jag sträckte upp armarna i taket och tittade upp mot ljuset.
Vi har tänkt att åka till Ikea, och jag följer mest med som sällskap så att jag kan äta pizza och glida runt på deras vagnar (som är sjukt roliga och enkla att snurra med) och sedan får jag låna träningskläder och skor så slipper jag åka hem om och hämta också ska jag träna cirkelgym ikväll. Underbart.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: