Peace

Somliga nätter utan sömn bringar oro och spänning i min kropp. Tillståndet mellan trötthet och vakenhet, och kampen mellan viljan att somna och tankarna som maler runt i huvudet gör mig utmattad. Men det finns undantag, under några sömnlösa nätter strömmar ett lugn och stillhet genom kroppen. Då tankarna och kroppen förenar sig i ett tillfälligt fredstillstånd och hela världen fylls med ro. För att efter en sömnlös natt döljer sig alltid ännu en och en ny chans till att somna.

Postat av: Amanda

Jag har faktiskt inte hittat någonstans hur många kcal en portion innehåller, ska kolla med min pojkvän sen som har burken kvar haha ;)

2011-07-13 @ 18:33:47
URL: http://mycketamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: