Koutsläpp

Jag har väl inte glömt att berätta att vi var på Koutsläpp i Höör?
Och i stort sett körde vi hela vägen dit bara för att göra min kära filur glad, även kallad Linn.
Det var helt otroligt mycket folk. Jag kunde knappt tro mina ögon. Men så kom vi underfund med att alla hade småbarn med sig, utom vi. Men vi hade..
... Uffe. Som drack Skånemejeriets chokladmjölk som delades ut gratis till alla barnen.. och till Uffe.
Det kom tre stora burar med kossor från två olika lastbilar som körde ut på åkern och..
släppte ut kossorna som blev helt galna och sprang runder. Jag har nog aldrig sett så lyckliga kossor!
Vår resa fortsatte sedan hela vägen till andra sidan Skåne, närmare bestämt till Skanör för att äta pizza, men det får bli en annan historia.

Postat av: isabelle

Hahaha. Vad mysigt!

2011-05-19 @ 16:13:08
URL: http://viktigtomvikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: