Breaking dawn part 1

Efter dagslånga plugginfernon är nu salsentamen i kriminologi avklarad och mina förhoppningar är att jag kan lägga boken åt sidan utan att behöva öppna den igen av samma skäl. Onsdagenseftermiddagen går nu i belöningens tecken, och har bestått av lunch på Mocca med laxsallad och fina vänner.
Belöningen fortsätter ikväll, då jag och en väninna ska iväg på bio, som en stor klapp på axeln blir det Breaking dawn part 1, på självaste premiärdatumet som vi ska se. Värt att nämna är att vi har sittplatser, längst bak i mitten.
Vi ska strax bege oss av för att köpa lite godsaker och hämta ut biljetterna innan vi kan sjunka ner i sofforna i biosalongen. Det blir en fin kväll.

Postat av: Hella

Nyfiken på vad du kommer tycka om filmen. Själv har jag fallit pladask för soundtracklåten "It will rain" med Bruno Mars. Även fast jag försökt kämpa emot detta faktum ;)

2011-11-16 @ 20:31:46
URL: http://redshoecyber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: