Se den!

Jag måste erkänna att Breaking dawn part 1, överträffade mina förväntningar, flera gånger om. Jag var ängslig över tanken att dela upp den sista boken i två filmer, eftersom jag antog att detta skulle göra den första delen mer eller mindre händelselös i filmväg.

Det visade sig att de komponerat filmen väldigt bra (känslor, spänning, sex, sorg, glädje och skräck i ett), och i min mening den hitills bästa utav de utkomna filmerna i Twiligt-serien. Jag rekommenderar att ni ser den, speciellt för er som inte läst böckerna så tror jag den kommer slå er med häpnad.
Lite motvilligt måste jag också erkänna att även om det enbart är i undantagsfall som jag tycker att filmatiseringen av en bok är bättre än själva boken, tillhörde Breaking dawn part 1 en utav dessa sälsynta undantag. Se den, ni kommer att lämnas med den bitterljuva otåligheten över vänta på den kommande filmen, part 2.

Postat av: Linn

SV;

Ja, självkart är det meningen som ett driv. Jag stör mig inte alltid. Mycket beror på mitt humör för dagen också :)



Åh, nu blev jag alldeles lyrisk! Ska se Breaking Dawn ikväll! Kommer säkert bli tokig av att inte få se fortsättningen på en gång. Var kommer filmen brytas? Säkert när hon ska få barn och bli vampyr va? Snacka om att göra publiken "tokig" i så fall ;)

2011-11-18 @ 07:31:19
URL: http://halsogladje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: