Fina fredagen

Fredagsunderhållningen bestod av i stort sett egen tid, då jag har läst skönlitteratur men även tagit mig ann en liten del utav skolarbetet. Vi ska skriva ett arbete i Case Management, men det finns förståss även en muntlig del i detta, ett samtal som vi spelade in under gårdagen, med många skratt.
Jag har även ätit lunch, skrivit en inköpslista, diskat och plockat undan lite smått. Om en dryg timme ska jag bege mig iväg för en halvtimmes promenad till träningen. Det blir ett Cirkelgym x pass och därefter blir det promenad hemåt igen (den brukar, inte speciellt förvånande, inte gå lika snabbt). Ikväll får jag besök av vänner, vi ska laga en god laxmiddag, äta godsaker och se programet om Håkan som jag nämde tidigare. Jag ser verkligen fram emot dagen, hoppas ni får en fin fredag!

Postat av: Emilia

Sv: Tack så mycket snälla du! Köket är en snäll plats som inte vill dig något ont ifall du inte väljer att knäcka ägg direkt på spisplattan ;) Så illa tror jag inte att du är :)

2011-10-07 @ 16:38:37
URL: http://kondiskakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: