Genom höstsolen

Söndagsförmiddag i höstsolen. Jag promenerade längs stigar jag aldrig tidigare korsat. Stigar med oviss ände. Solens strålar värmde mina bara hjässa och mina rosiga kinder som skymtade bakom den virade halsduken. Det var en sådan promenad som får en att inse vad man längtat efter. Höstlöven dansade över kullerstensgatorna och fastnade i sin färd i rännorna utmed gatuhörnen. Det är en fröjd att leva när varje andetag känns som en lättnad.

Postat av: camilla

måste säga att jag håller med dig lite där...

hur är det annars? :)

2011-10-09 @ 17:19:37
URL: http://camillabj.blogg.se/
Postat av: Johannas Ordsamling

Din header är fantastisk, dina ord är fantastiska. och jag blir väldigt tacksam för dina ord du gav till mig. Du har nog väldigt rätt, men hur finner man egentligen den känslan? Vissa dagar tror jag bestämt att den finns där, andra inte.

KRAM

2011-10-10 @ 22:52:49
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: