Inspirerande bloggerskor

Jag känner mig näst intill bortskämd, när jag denna söndagsafton med glädje fått uppleva att jag både har utsetts som en av vinnarna av veckans läsarfrukostar hos Frukostera, och även vunnit en filmupplevelse hos Benita. Jag är väldigt tacksam, så ett stort tack till er som piggade upp mig med dessa små priser efter en bekymmersam vecka.

Frukostera, är i min mening, den bästa bloggen om just frukost. Mycket nytänkande och frukostglädje, och hon har till och med släppt en egen bok om frukost! En blogg som jag följer dagligen som får mig att dreggla inför dagens godaste mål, frukosten.
Benita, är en stark tjej med mycket god energi som speglar av sig till sina läsare (så som mig). Hennes blogg handlar bland annat om hennes spännande viktresa. En positiv och härlig blogg med fina vardagsbetraktelser och tankar. Ett varmt tack till er, för era inspirerande bloggar!

Postat av: Annie

Håller med dig, hennsr frukostar inspirerar verkligen! Önskar bara jag var lika duktig på att hitta motivationen på morgonen :)

2011-10-24 @ 07:57:16
URL: http://liveitloveit.shapemeup.se
Postat av: yasmine modell mamma och fru

med mig är det också kanon. ska slänga lill grabben i ett bad nu sen ska jag mysa framför tvn riktigt seg idag kraaam

2011-10-25 @ 20:46:19
URL: http://[email protected]
Postat av: Hella

Jag älskar dina bilder som du har som header! Så himla fina!

2011-10-25 @ 21:12:50
URL: http://redshoecyber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: