Keso hallon, rosa bandet

Jag fick för mig att testa Keso Hallon som mellanmål under arbetsdagen igår. Egentligen så vet jag inte riktigt vad jag hade förväntat mig, då jag egentligen inte är speciellt förtjust i hallon. Färska hallon att äta som de är, tycker jag mycket om. Men hallon som ingridiens i t e x sylt och tårtor, tycker jag inte om.
Såhär i efterhand kan jag ju säga att det inte var så underligt att Keso Hallon inte var någon smaksensation för min del. Det smakade som keso utblandat med hallonsylt. Lite sötsliskig sådär. Men jag är i alla fall nöjd över att ha testat den, men vanlig naturell keso är fortfarande min favorit, och det är den jag kommer köpa nästa gång. Ett par kronor av Keso Hallon går till Rosa bandet, så om inte annat är det för en god sak. Har ni testat Keso Hallon? Vad tyckte ni?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: