Lunchlådan

Igår gapade kylskåpet tomt på morgonkvisten innan jag skulle till skolan. Jag fick helt enkelt utgå från det lilla jag hade hemma till att göra en lunchlåda med, det är ju bättre än ingenting. Så jag kokade broccoli och haricots verts med salt och peppar och strödde över lite psylliumfrön.
Jag köpte tre förvaringsburkar i tre olika storlekar på IKEA förra veckan. Sedan hade jag ett fint presentband hemma som jag tog tillfället i akt och knöt om dem runt burkarna. Tyckte det blev ganska sött faktiskt. I burkarna har jag krossade linfrön, musliblandning och fiberhavregryn.

Postat av: Calorias

haricots verts är jättejätte gott och nyttigt vad jag vet;) de har ingått många gånger i mina luncher! är det bara jag som gillar att dom frysta?;)

2011-10-04 @ 11:19:34
URL: http://calorias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: