Mindervärdeskomplex

Dimman låg fortfarande tät när jag promenerade mot träningen i morse och körde ett 75 minuters cirkelgym/iw pass. Väl hemma känner jag mig trött, frusen och otillräcklig. Mindervärdeskomplex. Vilket innebär en fredagseftermiddag med romanläsning, clementiner, te och kanske lite julmust.

Postat av: deniseholmsten

Hej sötis! hoppas du haft ens bra dag!

skulle vara jätte kul om du var med i min " gissa vad det är i paketen" tävlingen, alla som gissar rätt får en länk och första som gissar rätt får en STOR länk! puss!!

2011-10-28 @ 13:27:51
URL: http://deniseholmsten.blogg.se/
Postat av: L

Jag tycker om dimma, tänker att de dagarna lever vi bland molnen.

Du är så duktig på att muntra upp dig själv, att fortsätta och försöka vara positiv. Det är beundransvärt. Hoppas du blev kvitt den där jobbiga känslan.



re: Haha, ja, jag har stickat halsduken själv!

2011-10-29 @ 07:44:06
URL: http://glitterlila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: