Motivationsdipp

Jag har tappat energin gällande träningen. Missförstå mig inte, jag tycker fortfarande att det är väldigt roligt, men jag känner mig så fruktansvärt seg. T e x som igår, när jag körde det underbara H.I.T passet, grymt jobbigt men så roligt. Jag brukar alltid köra det på måndagar, plus ett iw pass innan. Igår blev det ingen IW innan, utan kände mig som sagt seg, och tänkte i stället köra som tusan på H.I.T passet. Även om jag körde på, så kände jag mig fortfarande bara seg, och tog inte ut mig till max på alla övningar. Trist tycker jag, en riktigt motivationsdipp.
Jag vet inte riktigt vad det beror på, faktum är att jag har ett enormt sug efter mat och godis hela tiden i stället, som aldrig förr, har jag behövt puschat mig själv att resa mig upp ur soffliggarställningen och lämna godisskålen för att ta mig till träningen.
Kanske är det en bieffekt av höstvädret, studierna eller något med kosten. Jag ska försöka äta mer vanlig mat för att undvika detta sötsug som hemsökt mig den senaste veckan. Större potioner. Men idag blev ingen sån dag heller, småätande, godsaker och filmtittande. Har ni några tips och tankar om detta? Hjälp!
Jag ska i alla fall träna mitt älskade cirkelgymspass ikväll, och promenera dit och tillbaka. Hoppas att motvinden vänder.

Postat av: Emelie

Jag har märkt när jag äter mycket grönsaker så minskat mitt sötsug.

2011-10-11 @ 21:52:43
Postat av: cammie

uff för motion ;) hi

2011-10-11 @ 23:12:49
URL: http://tuschaa.blogg.se/
Postat av: Fanny

sv: ohja, riktigt gott o fräscht!

2011-10-12 @ 07:38:31
URL: http://fimas.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack för din kommentar Emelie! Det låter vettigt, har faktiskt också tänkt på det att jag ätit ganska lite grönsaker sedan jag flyttade, då jag inte köper så mycket färska grönsaker längre (vadå student). Men du har nog rätt, ska äta mer grönsaker!

2011-10-12 @ 13:06:49
URL: http://emptypages.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: