I det före detta flickrummet

Hej, här har ni mig förresten. I det kala före detta flickrummet, inklusive smutstvätt. Tänkte visa upp mig lite, med andra ord har jag en förträffligt bra hårdag.
Lördag. Det är skogspromenadsväder, och ända sedan frosten förgyllde min tillvaro, längtar jag efter att gå långa promenader.
Skogspromenad fick det bli en annan gång, för i förmiddags hade jag inbokat ett 60 min iw pass och sedan ett 60 min cirkelgymspass. Lite motvilligt körde jag igenom passen och skippade morgonpromenaden. Eftersom jag ska jobba hela dagen i morgon så får jag utnyttja möjligheten att träna så dagens träning blev veckans sista.
Eftermiddagen har jag spenderat med farmor och mor, lite motvilligt (igen) i ett köpcentrum. När jag kom hem åt jag ett sent mellanmål, den fantastiska kombinationen; naturell keso, hemmagjord äpplemos, fullkornshjärtan och kanel. Dessutom har jag fått glada besked, jag ska provjobba på måndag!
Nu måste jag gräva ner mig i lite studier. Sedan ska jag fortsätta njuta av lördagen. Gör ni det också.

Postat av: Paula

Lycka till på måndag! :D

2011-10-15 @ 18:10:09
URL: http://livehealthier.blogg.se/
Postat av: Annie

Låter som en himla bra dag :)



sv: Det blir en överfylld burk och en liten skål till det :) Så det blir inte lika mycket som man tror när man hör "1 kilo äpple" :)

2011-10-15 @ 20:20:23
URL: http://liveitloveit.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: