Att lysa med sin frånvaro

Jag lyser med min frånvaro från bloggen idag, men eftersom jag nyss kom hem efter att ha arbetat hela dagen, så har det inte funnits tid förren dessa ynka femton minuterna jag har nu innan jag ska bege mig till cirkelgymsträning. Och om jag har orken, viljan och framför allt energin så kanske jag kör ett spinningpass efter. Men sanningen att säga så är jag ganska trött, och ser fram emot en hemmakväll med lite studier. Det låter kanske tråkigt, men jag uppskattar de ensamma stunderna när man har mycket annat att göra, eller är det bara jag?

Postat av: Emelie

Älskar att vara själv jag med ibland ^^

2011-09-07 @ 17:21:35
Postat av: EmelieSofia

Frivillig ensamhet är helt underbar! Bara tid för sig själv :)

2011-09-07 @ 17:26:52
URL: http://emeliesofiakarlsson.blogg.se/
Postat av: Helena

ska vi följa varandra på bloglovin :) ? Kram

2011-09-07 @ 17:53:39
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: