Lördagskväll på Stadion

Gissa vad jag har gjort ikväll? Ja, jag varit på gymmet. Friskis och svettis Stadion har öppet alla dagar till 22, så jag släntade in i lugn och ro strax innan sex på kvällen och lämnade lite efter sju.
Jag körde i 70 min, jag hade så otroligt mycket energi! Det kändes som jag bara kunde fortsätta och fortsätta! Först körde jag 25 min på löpbandet, sedan nästan lika länge på crosstrainern, och så avslutade jag konditionen med fem minuter cykling. Resten körde jag mage, både kroppsövningar och maskin. Rikigt härligt var det!
Det ser ganska folktomt ut, och ja, det var det, men inte riktigt så tomt som bilden visar. Jag tycker det är skönt för det blir en lugn och skön stämning på gymmet, vilket gör det lättare för mig att fokusera. Framför allt känns det extra skönt att komma hem och njuta av resten av kvällen.
Det är faktiskt inte så tokigt som det verkar att träna en lördagskväll, verkligen inte. Det känns nästan mer tokigt att slänga bort sin energi på alkoholhaltiga drycker när man kan göra en lördagskväll så här rofylld och skön. Jag funderar nästan på att låta det bli till en rutin. Finns det någon av er som brukar träna på lördagskvällar?

Postat av: Alexandra - kärlek på tallrik

Alltså, du är duktig och går och tränar, jag sitter här och äter choklad, dåligt samvete much ;) Men jag tycker lördagskvällen är en bra kväll att göra sådant på, när jag inte hittar på något med vänner brukar jag se till att boka tvättstugan! Garanterat tomt ;)



Och du, om du gillar dumle tror jag nog du gillar Loop. Den är väldigt söt, var beredd på det <3

2011-09-10 @ 21:59:10
URL: http://daedalsmat.sajto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: