Lökomelett

Morgonen kantrades av dystrert snöoväder, så jag skippade morgonpromenaden och drog bort till gymmet och körde 45 minuter cardio i stället. Det är verkligen lyx att bo tio minuters promenad ifrån gymmet. Jag älskar det! Efteråt blev det lökomelett, med fransk salladsmix och naturell keso.

Postat av: Linn

Jag har redan sett den debatten. Jag orkade knappt kolla på den för Katrin var så oerhört tramsig och lät som en 3-åring i trotsåldern tyvärr. Jag hade hellre sett kostdoktorn Annika sitta där än en elak människa som trycker ner andra.



Ja, det finns forskningar om att det är både bra och dåligt, precis som det gör med allt annat. Därför tycker jag att man som sagt ska ge det ett par år.



Ja, jag håller med om att det är bra för vissa, men efter ett tag, hur mår kroppen då? Det har ju kommit flera rapporter. Därför tror jag helt enkelt att det inte är särskilt bra att leva så ensidigt hela livet ut. Men hur som helst, för vissa kan det vara en riktigt bra kickstart!

2012-02-11 @ 21:18:44
URL: http://halsogladje.blogg.se/
Postat av: klara

Åh jag önskar jag bodde så nära gymmet :) Jag måste åka bil tyvärr.

Såg himlans gott ut det där! Jag älskar egentligen lök men kan inte äta det för jag får så väldans ont i magen.

2012-02-13 @ 23:13:49
URL: http://www.klara.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: