Vardagsrus

Efter fyra dagars överintensivt arbetande, är det dags att packa väskan och bege mig hemåt till Malmö igen. Sista arbetsdagen för den här veckan (troligtvis) hade jag i morse. Klockan ringde redan innan halv fem på morgonen. Och om jag tyckte det var starkt att gå upp och gymma innan jobbet i lördags, så är det ingenting gentemot kylan jag gick ut i (dock endast i 25 minuter, men ändå!) klockan 04.45 i morse. Ja, det är nästan lite galet att gå en morgonpromenad så tidigt. Trots enorm trötthet så finns energin i kroppen efter ett par dagars träningsuppbehåll. Nu kör vi!

Postat av: Lisa H

Å hjälp! Ja det var GALET tidigt det där.. Bra jobbat!

2012-02-07 @ 23:57:09
URL: http://teamilkandhoney.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: