Äntligen hemma!

Äntligen är jag tillbaka i lägenheten igen, i mitt hem. Mitt hem som värmer lite extra med Melissa Horns toner och stearinljus. Framför mig vilar en underbar vecka, fullspäckad med tränings- och kostutmaningar varvat med intressanta föreläsningar och livsglädje. Välmåendet är på topp, och arbetshelgen är över.

Förr i tiden ansåg jag att måndagen  var den mest beklagliga dagen under hela veckan eftersom det var långt kvar till helgen. Men vem skulle kunnat ana idag att jag tyckte så då? Nu anser jag att måndagarna är den bästa veckodagen utav dem alla, för inget inbegriper mer livlust än tiden man har framför sig.

Postat av: livetoday - 52 kilo

har du kört igång med dina tuffa veckor nu? :)

2012-01-09 @ 14:07:06
URL: http://livetoday.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: