Arbetspass

Det blev ett galet arbetspass idag, då tanken var att jag enbart skulle arbete från 6 till kl 11, men det slutade i stället med att jag jobbade från 6-20! Dock insåg jag inte hur många timmar jag faktiskt arbetat idag förren i efterhand, då dagen förflöt snabbt iväg bland många vänliga kunder.
Jag rustat upp inför kvällen med favoriterna. Dessutom köpte jag äkta ekologiskt vanilj pulver, som jag hört så mycket bra om. Nu blir det "godispåse" framför tvn (russin) också ska jag beställa nya byxor på HM, då ett par sprack när jag drog på mig dem i all hast i morse. Kanske har blivit lite väl mycket russin den senaste tiden.. Haha, nej, så illa är det inte, det var faktiskt öglorna där man trär in skärp som gick av när jag försökte dra på dem, och inte byxorna i sig.

Postat av: Emelie

Sy tillbaka öglorna och spara pengar :)

2012-01-27 @ 21:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: