Fikonstund

Trots träningsvärk i benen efter löprundan igår så blev det ett cirkelgym x-pass ikväll. Det gick ganska bra, även om utfallshoppen smärtade till ordentligt i låren. Men visst är det så att botemedlet mot träningsvärk är mer träning? Jag försöker i alla fall intala mig det.
Sprang in om affären på hemvägen och köpte ägg, sharonfrukt och något som jag varit sugen på sen i måndags: torkade fikon! Jag och mina cravings.. Ni missar väl inte Biggest Loser Sverige i kanal 4 om en liten stund? Inte jag i alla fall, för jag kan nog ändå inte resa mig upp ur soffan.

Postat av: Josefin

sv:

Hej! Just nu så är det mandlar, solrosfrön, gojibär och pumpakärnor. Annat man kan ha är linfrön, hasselnötter och cashewnötter. Jag har även för tillfället pauluns kanel-dinkelflingor. Gillar havreringar också (men se till att de är osötade) :)

2012-01-11 @ 20:43:15
URL: http://jossefinast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: