Märkliga matvanor vid brist på sysselsättning

Går loss på ett paket ekologiska fikon, såhär direkt efter middagen.
Jag måste uppmärksamma hur märkliga matvanor jag får när jag är ledig och med andra ord spenderar för mycket tid inomhus. Nu syftar jag såklart inte på mina torkade fikon, utan på kräftost, goudaskivor, kaviar direkt ur tuben och riven ost. Det är inget jag normalt sätt äter, men när det finns i kylskåpet och jag inte har något annat att göra än att öppna kylskåpsdörren var tioende minut och bara stirra, så äter jag det.
Nåväl, nu har jag handlat och fyllt på kylskåpet med matvaror som jag normalt sätt brukar äta och planerat in en mycket sysselsättning under morgondagen.

Postat av: Lina Kuijl

Hej och tack så mycket för din kommentar! Kul att du gillade det! Ja, absolut alla kan få synliga magrutor även om det kan vara mycket svårare att få fram om man har vääldigt mycket överflödshud efter en väldigt stor viktminskning. Men för att få synliga rutor måste du ha 1. muskler. =) och sen ner tillräckligt i fettprocent. Man kan behöva gå väldigt lågt i fettprocent för att de ska komma fram men om du har en del muskler så kommer det se snyggt och välmående ut. Har du inga muskler på kroppen kommer du nog se mer ätstörd ut om du ska ner i fettprocent så lågt att rutorna tittar fram.

Sen kan det ju då absolut vara svårare för dig att få fram dom men absolut inte omöjligt. Ta hjälp av en riktigt bra pt- lovar att det är värt varenda öre. Tyvärr är jag fullbokad men det finns många många andra! =) Kör hårt och kämpa på med magen! =)

2012-01-25 @ 22:36:12
URL: http://fitnessguru.se/lina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: