Jag är oslagbar, jag far hellre framåt mot min vilja än jag vänder

Jag är oslagbar
Jag far hellre framåt mot min vilja än jag vänder

De senaste två gågna veckorna har jag levt i ett mellanrum någonstans utanför verkligheten, hopplöst famnande efter mig själv. Nog sagt om det, för idag vaknade jag upp efter att ha fått sova en hel natt i sträck, med energin i kroppen och glädjen till vardagen. Det blev ett grymt morgonpass på gymmet, och med det som startskott för denna fredag, har den alla förutsättningar för att bli en fredag bland de bästa. Jag vet men jag är, och det är oslagbar.

Postat av: Susanne

Gillas skarpt :)

2012-03-10 @ 15:46:23
Postat av: nicole

Skitsnygg ju!

2012-03-10 @ 20:22:58
URL: http://nicolesoraya.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: