Boknörden inom mig;

Efter 50 minuters promenaden med hunden fick jag både åkt till vetrinären plus uträtta en del andra ärenden, bland annat låna en bok på biblioteket till studierna, samt hämta ut min efterlängtade beställning från Adlibris, som innehöll tre stycken böcker;
Vägen av Cormac McCarthy, Så länge vi båda andas av Stephenie Meyer (den sista delen, jag vågar knappt börja läsa den!) och till sist Bröderna Benzinis spektakulära cirkusshow av Sara Gruen som har filmatiserats och har premiär i morgon under namnet Water for elephants, med Robert Pattinson!! Jag ska se den på bio på lördag, så nu känner jag pressen att hinna läsa boken innan på lördag!

Postat av: lindshe-svart bälte i shopping!-

Sötnos! :)<3

Jag undrar vad du har för frukostvanor :)?

Mackor, yoghurt, flingor?...

http://lindshe.blogg.se/2011/april/frukostvanor.html#comment

2011-04-15 @ 07:35:15
Postat av: Paula

Jag är avis på dig som får läsa sista boken.. Jag läste den för kanske två år sen och har läst den minst femton gånger sedan dess. Tröttnar aldrig!

2011-04-16 @ 15:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: