Älskade måndag

Äntligen är det måndag, vilket innebär befrielse för mig eftersom det känns som en nystart. Förra veckan var riktigt tuff, med både födelsedagsfirande, Köpenhamnstripp och sommarfest. Nu får det helt enkelt räcka. Jag ser verkligen fram emot att återfinna mina rutiner. Fast ja.. eftersom jag jobbar väldigt oregelbundet så började jag veckan med en ledig dag, så jag passade på att ta sovmorgon och sova ut. Nu ska jag sörpla i mig kaffet, sen blir det morgonpromenix. Vad säger ni om måndagen som en nystart? Tror ni på det?

Postat av: Malin

Nystart låter som en bra idé.. Själv har jag nog slösat bort alldeles för många måndagar med att ha ångest = dumt. Ska börja ta efter ditt koncept istället. :) Hoppas du har det bra. Kram

2011-08-08 @ 11:47:42
URL: http://malinan.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha jaa, nästan varje måndag är nystart för mig då jag oftast är ute på fredagen eller lördagen, äter godis en av dagarna, inte käkar lika nyttigt under helgen och oftast inte tränar något alls...



Men om jag ska orka leva hälsosamt, träna nästan varje dag och äta nyttigt under skol/arbetsveckorna, ja då behöver jag den där helgen till att bara gotta mig! Och det verkar funka bra för mig, känns inte trögt med träningen alls på måndagen! Och det blir ju ÄNNU godare med nyttig mat efter ett litet uppehåll!



Fast... om man behöver gå ner i vikt och sådär, får man nog gå all-in med nyttigheterna även på helgen...

2011-08-09 @ 12:48:07
URL: http://20istorstan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: