Let´s call it a night

Nu har jag förberett med frukt och matlåda inför morgondagen. Dessutom har jag skrivit ut åhörarkopier till morgondagens föreläsning i självskadebeteende, och skrivit ut en artikel inför kommande skriftlig nättentamen. Jag har kokat tevatten, skrivit upp ett recpet på julkryddiga småkakor i min kalender och nu ska jag mysa ner mig med grönt chaite och romanläsning. Men först ska jag bläddra lite i Ikea katalogen, och drömma mig bort. Let´s call it a night folks.

Postat av: Jasmine

Intressant att lyssna på föreläsningar om självskadebeteende. De skulle jag också vilja ta del av. Du får gärna dela med dig av vad ni fick höra. :)



Svar: Tack så mycket. <3 Dina snälla ord gör mig glad.



Jag fick hem mitt paket bara några dagar efter beställning, ja.

Jag slapp fraktavgiften, i och med att jag köpte varor för en hel del pengar.



Kram

2011-08-29 @ 22:53:48
URL: http://rosanatt.blogg.se/
Postat av: Johanna

svar: Ja, det var riktigt bra faktiskt. kursen verkar helrörig, läraren hade ingen koll alls, ingen litteratur lista funkar, MEN, jag fick träffa mina kära vapendragare igen vilket var toppen :) vad pluggar du då?

Måste bara säga att dina bilder alltid är så underbara! vad var det för kakrecept du har hittat till julen nu då? :)

2011-08-30 @ 12:05:23
URL: http://arildsdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: