Vilodag


Lördagsmorgon. Jag vaknade innan klockan ringde, gick upp och åt en jättegod och stor frukost med mycket lätt turkisk yoghurt, fiberhavregryn, havrekli, russin och kanel. Också en kopp svart kaffe förståss. Idag gäller vilodag, även om de förgående dagarnas träningspass varit synnerligen korta på grund av b la jobb. Men idag ska jag också jobba och sedan ska vi fira min lillebrors tjugoårsdag med släkt och vänner ikväll. Nu ska jag promenera bort till arbetet, hoppas ni får en fin lördagsförmiddag.

Postat av: Victoria

Sv: Är inte riktigt säker själv på vad chiafrön är, men det innehåller mycket omega-3 i allafall! ;)

2011-08-27 @ 11:35:14
URL: http://frukostera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: