Dec. 1, 2011

Jag sov på soffan i natt och vaknade upp och slog på tvn lagom till första avsnittet av årets julkalender, Tjuvarnas jul. Idag är det vilodag för mig på träningsfronten, vilket för mig innebär storstädning under förmiddagen, och sedan ska jag arbeta ikväll. Tiden passerar alldeles för fort, inte ens vardagssysslorna hinner jag med. Jag undrar förströdd var tiden tar vägen, såhär den förste december.

Postat av: Sveriges yngsta bokblogg / Elin

Re: Vinnaren i dagens lucka är nu dragen och publicerad på bloggen! Kika in om det blev du! Annars är det en ny lucka i morgon, och tänk på att december månad bara har börjat.

Tack för att du deltog! :)

2011-12-01 @ 20:26:47
URL: http://loobook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: