En hektiskt förmiddag i juletid

Jag har haft en aning hektisk förmiddag trots julledigheten, om man nu kan benämna det så. Jag har bokat färdbiljetter till Göteborg över nyår, samt varit på gymmet. Om ungefär en timme ska jag till arbetet för att bistå med min service under julhetsen. Mitt gympass blev endast fyrtio minuter cardio, då jag i all hast fick köra hem igen för att lämna bilen åt min lillebror. Väl var kanske det, för efter duschen gjorde sig det hårda x-passet från igår sig påmind, och jag tror att jag kommer få stå ut med en aning träningsvärk under restående del utav dagen.

Förresten, så ser ni på bilden vilken god kvällsmåltid jag fick ihop av ingridienserna från igår. Låt inte julhysterin tynga era sinnen för mycket, glöm inte att njuta av julefröjden. Därför blir det Walt Disneys En julsaga för mig och en kopp kaffe till det innan jobbet. På återseende!

Postat av: Julbloggen

sv: neee gillar ju inte mörk choklad alls...

2011-12-22 @ 22:12:24
URL: http://julaftonsmorgon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: