Apelsincravings

Jag måste tillkännage att jag är en person som lätt blir beroende av saker och ting. Det är inte bara torkad frukt, russin och Pepsi Max som är några av mina laster, utan nu har jag fått ytterligare ett cravings, nämligen apelsiner. Jag har köpt apelsin i tre olika butiker de senaste tre dagarna, och alla har varit otroligt söta och goda. Så gissa om jag ska äta apelsin idag? Jag är en periodare och kommer nu äta så mycket apelsin tills jag tröttnar och mitt begär är mättat. Känner ni igen er? Vilka är era matbegär?

Postat av: Jannica

Tur det är massa vitaminer i apelsinerna :) Dock rätt sött.. Jag får med sådana perioder så jag gillar vissa saker mer :)

2011-07-27 @ 15:18:59
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Postat av: Annie

Haha precis sådär är jag med. Jag får världen nojja på något och äter de morgon-middag-kväll i princip till något annat blir min nya last :D

2011-07-28 @ 19:04:14
URL: http://liveitloveit.shapemeup.se
Postat av: emelie

Jag är en hopplös periodare! Mamma hatade det när jag bodde hemma, då jag fastnade totalt för en viss frukost. Som hon då köpte hem massor av. Och mitt i allt så tröttnade jag och det blev inte uppätet.



Nu är det istället min sambo som får stå ut med denna fixidé och jag tror att han hanterar den ganska bra ;)



Just nu är nog min last knäckebröd med spanskinspirerad salami.. Och glass i strut på jobbet. De är ruskigt farliga!

2011-07-30 @ 14:44:48
URL: http://makeitalone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: