Godmorgon!

För en gång skull har jag lyckats stiga upp med tuppen innan klockan sex, och bege mig till det lokala utomhusbadet som är öppet i ungefär 45 min på morgonen från och med klockan 06.00 för motionärer. Jättebra, och på 30 min hinner jag simma 1 km så det blir precis lagom - dessutom är det gratis!
Nu är jag hemma efter att ha simmat 1000 m, känner mig otroligt pigg och fräsch! Jag ska kolla lite på nyhetsmorgon och kanske till och med läsa en bok innan jag brygger kaffe, tar en morgonpromenad och äter frukost. Jag har fått riktig semester och sommar feeling denna morgon, trots att ikväll börjar min intensiva arbetsmånad. Om jag sedan har orken så blir det nog en sväng på gymet innan jobb också. Det känns otroligt bra, bra start på återhämtningen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: