Upp och ner

Kära vänner, den här dagen har bara passerat i ett nafs. Först vaknade jag i en tom lägenhet, tog en morgonpromenad på 45 min och kokade kaffe som jag drack på balkongen. Åt frukost, diskade och begav mig till en timmes träning på gymmet. Sen åt jag en alldeles för stor lunch, och efter det har jag jobbat och nu är jag tillbaka hemma igen. Jag jobbar ganska mycket nu, speciellt på kvällarna, vilket innebär att träningen blir lidande. Men i morgon ska jag jobba förmiddag och ser fram emot ett hårt cirkelgymspass efter det. Hur har ni det där ute?
Just nu pendlar dagarna upp och ner för mig, från vardagsnjutning till rastlöshet på grund av alla måsten som jag har framför mig, men om jag tänker ännu längre fram så vet jag att jag kommer få ett väldigt fint avslut på sommaren.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: