How many lives are living strange?

Om jag ställer mig framför spegeln och drar in magen och kutar med ryggen speglas revbenen igenom huden.
Somliga dagar ser jag armmuskler som tränger igenom huden och vackra axlar där skulderbladen skymtar i sluttningen, medan andra dagar ser jag bara gäddhäng.
Ibland är mina nyckelben väldigt framträdande och man kan ana ett bröstben som sticker fram, fast vissa dagar har de sjunkit tillbaka in i huden.
När jag går i trappor i svarta tights har jag smala lårben men när jag sätter mig ner blir de ofantliga. Ibland tycker jag mitt huvud är för litet jämfört med min kropp, medan andra dagar är det kroppen som är för stor.
Jag undrar hur realistiskt det är eller vad det egentligen är som försiggår i mitt huvud.

Postat av: Linda

Kind of love it here. Jag är kär i dina rader, helt klart.



Och tack, jag är nog tillbaka litegrann. Funderar som bäst på hur jag kommer runt vardagsbabblet. Sen så.

2011-07-17 @ 21:16:47
URL: http://fantastiskera.blogg.se/
Postat av: Ida

Åh, jag känner igen mig så väl, jag är precis likadan. Det är hemskt, det känns som att jag aldrig kan lita på det jag ser i spegeln.

2011-07-19 @ 00:06:22
URL: http://florstunn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: