Sjusovardagen

Pollenallergin klibbar i mina ögon och täpper till i min näsa. Det som i natt skulle bli en lång nio timmars sömn resulterade i att jag under nattens gång vaknade två gånger - utan anledning. Jag bara slog upp ögonen och stirrade upp i taket när klockan var fyra på morgonen och jag kunde inte heller erinra mig om varför jag vaknat. Visst hade jag drömt något med obehag och visst var jag lite täppt i näsan, men inga större bekymmer.
När klockan var strax efter sju inträffade återigen samma sak, jag slog upp ögonen och stirrade upp i taket. Trots att jag fortfarande var utmattad. I morgonyran med grus i ögonen upptäckte jag sedan att jag måste ha tappat min mobiltelefon i/under sängen någon gång under natten och jag kunde inte hitta den. Detta resulterade sedan i att jag inte vågade gå och lägga mig igen och somna om, trots att jag fortfarande var väldigt trött. Eftersom min väckarklocka var inställd i mobiltelefonen och om jag nu har tappat den kanske mobilen stängts av och det finns en risk för att klockan inte ringer och då lär jag försova mig från arbetet. Så nu ligger jag här, dödstrött men vaken, för att jag inte kan hitta min mobiltelefon och inte kan somna om för jag vet inte ifall jag kommer att vakna igen.
Ps; ironin i det hela är att det är sjusovardagen idag, och om man försover sig en dag som denna så kommer man alltid att göra det. Men eftersom jag knappt verkar ha sovit någonting alls så verkar den här dagen ha motsatt effekt på mig.

Postat av: Johanna

Sjusovardagen? ÄR DET? Oj, attans, jag har ju också försovit mig. Inte ifrån något viktigt direkt men jag skulle tagit mitt blodtryck klockan sju i morse, hah hah haaa!



Hoppas du piggnar till och orkar med jobbet idag.



Och angående bilden jag fick så har den ALLTID varit positiv men nu fick jag liksom mer information vilket också gör dig mer intressant(inte för att du har varit mindre intressant, dont get me wrong!)



Kram :-)

2011-07-27 @ 10:14:36
URL: http://healthaboveall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: