Mellantingsmänniska



Psst
, godmorgon världen. Denna fredagsmorgon var tanken att jag skulle köra ett pass cirkelgym klockan sju redan eftersom jag ska jobba i eftermiddag. Men jag försov mig (naturligtvis) men problemet är nu att nu ligger jag bara här och stirrar. Vad annars ska man göra klockan sju på morgonen när man inte kan somna om och inte baka croasainter?

Och jag som ville bli morgonmänniska, nu är jag ju det, och är inte ens nöjd med det heller. Jag passar nog mest som en mellantingsmänniska, som inte sover för länge men inte vaknar för tidigt heller. Usch, jag måste sluta med det där, att sätta mig själv och andra i fack, generalisera. Det är sannerligen inte klockslaget när vi vaknar som bestämmer vilka människor vi är under dagen.


Postat av: Linda Mpili

Gillar dina tankar, har fastnat för bloggen!

2011-07-29 @ 19:59:25
URL: http://metrobloggen.se/lindampili

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: