Frukostsug

För en gång skull kände jag mig knappt trött när jag vaknade, utan tvärtom, jag kände mig full av energi! Och när jag är full av energi, så blir jag så himla glad och peppad också. Jag gick en morgonpromenad på 55 min ungefär, valde en liknade runda fast i stället för att gå i en cirkel som jag brukar, gick jag mer som en åtta, måste tänka på att variera mig mer! När jag kom hem var jag superhungrig, och tillät mig själv att äta en riktigt god frukost, nämligen Yoggi mini blåbär, med rågfras, havrekli och psylliumfrön. Så gott!
Nu väntar ett par timmars jobb i eftermiddag och sedan ska jag sticka till träningen direkt och köra två varv cirkelgym. Jag har förberett matlåda och mellis och hela köret, det kommer bli en bra dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: