Ris och ros

Hej på er! Vilken bra dag jag har haft idag, både träffat Hanna (höger på bilden) och lyckats köpa studentpresent till min lillebror som tar studenten på fredag, samt en egen utstyrsel. Träningen blev också lyckad, både morgonpromenad, spinning och ett pass core/bosu hann jag med. Kosten var inte lika bra som igår, men inte så dum den heller. Lyckades inte hålla mig undan kolhydraterna till middagen idag (riset), men åt inte så farligt mycket och inte går världen under för det, inte sant? Har er dag varit lika bra som min?

Postat av: elin

Det var en tävling som heter "fitnessfighten" som höll på under maj, tror att nästa är i sept :) tror att det fortfarande står om det på fitnesagazinets hemsida :)

2011-06-08 @ 22:21:15
URL: http://myfight.webblogg.se/
Postat av: Victoria

Sv: Om man ska gå ner i vikt är enda sättet att äta mindre än vad man förbrukar. Så träning är mitt tips! ;)

2011-06-08 @ 23:10:00
URL: http://frukostera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: