Kesella rabarber och hallon!

Okej, jag som numera har blivit ett hopplöst kesella fan (eller egentligen kvarg över huvud taget, men framför allt kombinationen kvarg och honung. Jag är hopplös och har ätit nästan en hel burk varje kväll känns det som), upptäckte i ett reklamblad att det nu finns friska sommarsmaker i Kesella kvarg, nämligen Kesella rabarber och Kesella hallon. Det fanns tyvärr inte på ICA Maxi, så jag har inte hunnit testa ännu. Men det kan väl inte dröja länge innan jag hittar dem i butik. Finns det någon som redan testat? Vad tyckte ni?

Postat av: Elins

Ok! Här är adressen! (skrev den i mailfältet)

2011-05-11 @ 09:17:07
Postat av: Karin

Vill smaka dem! älskar kesella, men tyvärr bor jag nu utomlands där det inte finns:)

2011-05-11 @ 12:52:38
Postat av: Paula

Jag skulle gärna pröva men dem innehåller 12,5% socker så det funkar inte när jag äter LCHF.

2011-05-12 @ 10:56:47
URL: http://livehealthier.blogg.se/
Postat av: anna

jaa, jag åt den med rabarber som dessert i helgen. Helt ok, lite syrlig! vi åt den i hop med jordgubbar o kaksmulor. är nog godare till något som är "sötare" i smaken än jordgubbar.



en oslagbar kombo är annars kesella naturell som du mixar med banan! HUR GOTT SOM HELST! frysta hallon går det också.

2011-05-12 @ 15:39:34
URL: http://chokladostvitlok.blogspot.com/
Postat av: M

Jag har smakat den med rabarber, men jag tyckte att den var alldeles för sötsliskig, hade velat ha den lite syrligare!

2011-07-17 @ 12:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: