Minimiddag och ofullständig träning;

Slängde ihop en liten mindre substitut till middag idag, lätt kesella med ett skivat päron, valnötter och honung. Så fick det bli efter dagens misslyckade träning. Jag hade bestämt mig för spinning, och så blev det också.. nästan. Väl inne i spinningsalen så satt vi där och väntade på intruktören som aldrig dök upp och sen visade det sig att passet var inställt. Så jag fick springa in till Indoor Walkningen, men då hade jag ju missat de första tio minuterna av passet. Sen kunde jag inte riktigt släppa den tanken på min "ofullständiga träning" så jag sprang in på gymet efteråt och körde lite mage. Verkligen lite dessutom eftersom min parkering gick ut. Blä.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: