Tillbaka till verkligheten

Nej, nu får det räcka med allt trams, jag vill tillbaka till vardagen. Igår blev det inflyttningsfest och idag blir det även födelsedagskalas, så jag får köra stenhårt igen på måndag. Träningen har varit obefintlig denna veckan (vilket självfallet inte är så konstigt men ändå) och dessutom har det lyckats glida ner många söta yoghurtdrycker (existerar ens naturell yoghurt utomlands?), godis, chips, kakor, mycket friterad mat och framför allt en hel del alkohol. Kommer bli tufft att komma tillbaka till träningen igen, men hitills har jag inte satt igång med den ännu eftersom jag har varit så trött. Nu blir det en kär, efterlängtad, morgonpromenad!

Postat av: JOSEFIN - same old stories

sv: härligt, då kan vi peppa varandra :D

2011-05-21 @ 13:22:26
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: isabelle

Pepp till dig!

2011-05-21 @ 19:07:47
URL: http://viktigtomvikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: