Första advent

Första advent i alla sin ära, med julpynt och klappar under granen (vi har två granar, en på ovanvåningen i plast som vi sätter upp redan nu, och sedan sätter vi upp en riktig gran på nedanvåningen när det närmar sig jul). Föreställningen om en tindrande adventmorgon gick i kras när jag såg att det är regn och rusk - ja till och med storm, utanför. Lite frustrerad blir jag över att jag inte "kan" ta min morgonpromenad, det är i alla fall inte speciellt tilltalande. Vad gör man i stället?
Första advent känslorna kommer nog infinna sig trots allt, då det är julmarknad i byn och det kommer vara gott om folk i butiken, då det ska bjudas på b l a glögg och pepparkakor. Ja, det kommer bli fint. Ha en fin första advent!

Postat av: Ida

Nej fy för vädret, det ska ju vara snö på första advent!

2011-11-28 @ 07:26:03
URL: http://alittlebitmoreee.blogg.se/
Postat av: Malin I Form

Jaa, detta vädret är mindre kul men håller tummarna för att snön kommer snart :D

2011-11-30 @ 10:54:23
URL: http://www.maliniform.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: