Att utvecklas som människa

Dålig uppdatering från min sida, men snart är min intensiva campusvecka över (sista dagen i morgon) och då kan jag lägga tid åt bloggen lite mer. Däremot ser jag att ni, framför allt idag, har varit otroligt aktiva på era bloggar, och jag har över trehundra nya inlägg på bloglovin att gå igenom. Jag måste säga att ni är fantastiska. Ni skriver vackra ord, lägger ut underbara fotografier och ger mig mycket fin läsning varje dag. Det ska ni ha creed för.

Förutom föreläsningar har den här veckan gått i grubbleriet spår. Jag har upptäckt saker och tankar hos mig själv som jag inte trodde fanns där förut. Samtidigt som jag utvecklas, så förändras jag. Vilket är en stor omställning inte enbart för mig utan också min omgivning. Ikväll har jag spenderat större delen av kvällen med att reflektera över mig själv. Även om jag finner brister hos mig själv, så finner jag också styrkan till att utmana dem. Jag vill utvecklas som människa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: