Grymt roligt & gott

Hemkommen från ett efterlängtat H.I.T pass, som var grymt roligt. Och ja, jag blev i stort sett färdig med studierna (för blir man någonsin färdig egentligen? Det finns alltid mer att göra!) innan träningen, så jag är nöjd.
Igår hade jag och min kära vän ordentligt med söndagsmys. Vi lagade middag; rotfrukter i ugnen, quornfilé, festaostsallad och creme fraiché med franska örter (grymt gott) och till efterätt blev det ju inget smågodis för min del, utan för mig blev det ett skivat päron, med varma exotiska bär och vaniljkesella med kanel på toppen. Mums. Hoppas ni får en fortsatt trevligt måndagsafton!

Postat av: IAATC.se l Benita Schoultz

Re: Jag håller faktiskt med dig. Det är viktigare att lägga ner tid och engagemang i maten, eftersom det faktiskt ska bli en livsstil. DU är klok!

2011-09-13 @ 09:02:00
URL: http://www.iaatc.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: