Inget studerande = inget H.I.T pass ikväll!

Jag tog en paus i studerandet och gick på en timmes förmiddagspromenad, därefter blev det en god grötlunch gjord på fiberhavregryn och det serverades tillsammans med krossade linfrön, hemmagjord äpplemos och minimjölk. Hitills har pluggandet gått förvånadsvärt bra, men det är inte dags att ropa hej ännu eftersom jag har den tuffaste (och tråkigaste) biten kvar. Jag tänkte skriva hela eftermiddagen och förhoppningsvis ska jag vara färdig tills ikväll då jag ska gå på ett H.I.T pass! Det är motivationen just nu, inget plugg= inget roligt H.I.T pass! Hur brukar ni motivera er till att studera?

Postat av: Johanna

med belöningar, som du, fast då med helt andra typer av belöningar :P det brukar kunna låta: om jag inte pluggar det här ikväll, får jag inte köpa den boken imorgon", eller " se den filmen ikväll" eller whatever. det driver på rätt bra :)

2011-09-12 @ 15:11:52
URL: http://arildsdottir.blogg.se/
Postat av: vonskareng

ja, för det första så är jag vegg och det allra flesta ostarna innehåller ju vassle och/eller löpe... men sedan är jag även känslig mot mjölkprodukter.. :(

2011-09-12 @ 15:17:28
URL: http://vonskareng.blogg.se/
Postat av: Emily

Hej! Vill bara passa på att tacka för en jättefin blogg. :) Jag gör ungefär som du. Jag motiverar mig med att jag har lika lång tid på mig att göra det jag måste som min pojkvän är på jobbet. När han kommer hem vill jag inte slösa bort vår gemensamma tid på att sitta med skolarbete. Inget plugg = ingen kvalitetstid med sambon! Lycka till med uppgiften!

2011-09-12 @ 15:18:45
Postat av: Alexandra - kärlek på tallrik

Åh, mums, gröt! Och hemmagjord äppelmos! Yum =D Att motivera sig är det bästa tycker jag, då känner man sig så nöjd när man är klar och får belöningen! Som typ att man kan hyra en film och slappa i soffan! Eller baka någonting gott =D

2011-09-12 @ 19:24:24
URL: http://daedalsmat.sajto.se
Postat av: puffiie

sv; ja okej det är ju lite trist :( med mig är det bra! kramis ♥

2011-09-12 @ 20:42:46
URL: http://puffiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: