Kan ni motstå frestelser?

Lördagen inleddes med sovmorgon och sedan det legendariska svarta kaffet, därefter en timmes morgonpromenad. Under promenaden blev jag inringd av mitt andra jobb, så jag har arbetat där ett par timmar denna eftermiddag. Egentligen var den tiden avsedd till studier, men jag tror att jag stannar hemma ikväll och tar igen lite, dessutom kommer kära farmor på besök.

Jag tänkte köra igång med lite pluggande innan jag sticker till gymmet en stund. Jag har precis ätit, och en av nackdelarna med att bo hemma är att det ofta finns godsaker för hela familjen i huset. Vi har nämligen ett stort paket med Crunchy musli med torkade jordgubbsbitar och vita chokladflingor i. Fullproppat med socker helt enkelt, men jag kunde inte motstå. Inte igår heller för den delen. Faktum är att om jag inte hade haft det hemma, så hade tanken att äta det inte fallit mig in. För min del är det alltså bäst att inte ha det hemma. Eller hur gör ni? Kan ni motstå frestelser?

Postat av: Annie

Om man har svårt att låta bli frestelsen är det bäst att låta bli att ha det hemma ju :) eller göra egen crunch, hur simpelt som helst! :)

2011-09-11 @ 22:13:38
URL: http://liveitloveit.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: