Trött

Jag utlovade märkbar uppdatering idag, men till mitt försvar har jag ett enkelt ord för att sammanfatta dagen: trött. Jag har pluggat hela dagen, fram till sena eftermiddagen, och därefter körde jag ett cirkelgymspass, plus lite övningar tillsammans med min kära vän på gymmet.
Vi umgicks mest efteråt, och skrattade samtidigt som vi gjorde en del övningar. Träningen måste inte alltid vara stenhård och seriös, utan ibland kan den vara klumpig, social och rolig! Men förståss tycker jag att stenhård träning också är roligt på sitt sätt! Förstår ni hur jag menar?
Fredag i morgon, och jag hade verkligen velat utlova den förväntade uppdateringen tills i morgon, men nu ska jag jobba i stället, och plugga och träna. Puh. Men det ska bli roligt att arbeta i morgon även om det tar på mina sista krafter då jag även ska jobba resten av helgen. Fast i morgon ska det bli ännu en utflykt, det är idrottsdag och vi ska cykla till bokskogen med de äldre barnen, och det tycker jag ska bli himla roligt.
Avslutningsvis vill jag presentera min träningstopp som jag invigde idag, som jag köpte igår för det fulländande priset av 49 kr. Lite för stor, eftersom xs inte fanns, men snygg är den ändå, inte sant?
Nu har jag sagt stopp för plugget idag, och ska spendera resten av kvällen med tv-tittande, matinsiration från Buffé, te och sökandet efter möbler och vackra inredningsidéer.

Postat av: puffiie

Nu är vinnarna av veckans blogg utsedda. Kika in och kolla om det blev du och anmäl dig till den nya omgången.

Det kan du göra även om det var du som vann!



Snabblänk: http://puffiie.blogg.se/2011/september/veckans-blogg-vinnarna-ny-omgang-2.html#comment

2011-09-16 @ 15:29:58
URL: http://puffiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: