Exotisk söndag

Igår firade vi min kära fars 50 års dag. Fantastiskt roligt, med mycket god mat (och tårta), dans, liveband och framför allt en mycket god stämning med släkt och vänner. Även om det blev en sen kväll igår, så sov jag som en sten hela natten och vaknade helt utsövd.
Det blev väldigt mycket mat över, och vanligtvis kan boven i dramat vara rester (tårtor och andra godsaker som gärna slinker ner när man är mer eller mindre bakis), men det bästa med rester är när större delen utav dem består utav exotisk frukt!
Vilket resulterade i en exotisk söndagsfrukost med naturell keso, banan, physalis, ananas, cantaloupemelon, röda vindruvor och något mindre exotiska russin. Ironin i det hela är att snön började falla i Skåne under gårdagen, och trots dalande snöflingor utanför äter jag frukost som jag vore på en härlig solsemester.

Postat av: EmelieMaria - träning&annat

Mmm vilken mumsig helgfrukost! :)

2012-01-22 @ 15:01:02
URL: http://emeliemaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: