Jan. 5, 2012

Psyket är skört efter fysiska åkommor.  Efter att ha spenderat en sen kväll i ett väntrum i tre timmar fick jag äntligen svaret mot min benhårda förkylning.Denna dag är den första som jag upplevt mig som någerlunda återställd.
Varje dag har jag förgäves längtat efter att vakna med ett lättare sinnelag, så även i afton hoppas jag att morgondagen för med sig spritter i kroppen av styrka. Jag längtar efter förmågan att kunna njuta av livets stunder fullt ut. Denna afton har jag i alla fall fått en nys om det, med honung i teet och några efterlägtade, helhjärtade, skratt. Ja, snart är jag på benen igen och då, ja, då ska jag svettas.

Postat av: L

Åh, krya på dig!

2012-01-06 @ 12:30:08
URL: http://glitterlila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: