Jan. 6, 2012

Välmående med betydligt mer energi har jag äntligen kunnat njuta utav dagen till fullo. Solen sken under förmiddagen, och jag passade på att värma kinderna med en promenad i vinterkylan. Är det fel att redan nu längta efter vårsolen?

Under kvällen upptäckte jag att styrkan fortfarande fanns kvar i kroppen på ett försiktigt cirkelgymspass (veckans enda pass!), men till min stora förtvivlan var konditionen mer illa däränn. En jobbhelg väntar, men efter det är det dags att träna upp kondisen igen, med glädje och lite därtill! Nu blir det godsaker, lättkesella, naturella nötter, en hög med russin och lite honung.

Postat av: Malin I Form

Haha har redan svarat på den frågan idag men det har ju inte ens vart vinter ännu så ja, det är fel ;P

2012-01-06 @ 20:57:46
URL: http://www.maliniform.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: