Fjärde dagen

Idag har jag utsatt mig själv för flera glädjerop.
Jag steg upp megatidigt för att ta mig in till stan och leka med Anna. Strax fick vi sällskap av Frankisen och sen kom Joanna också. Najsigt väder o allting, så vi kunde sitta vid kanalen och chilla.
Det bästa av allt var att Jessica ringde, hon hade kommit hem från the love weekend i London. Tyvärr, är hon i Stockholm hos läkerolmannen, men jag blev så glad över att höra hennes röst. Nu har jag i alla fall någon att telefonterra!
Nu ska jag käka, o sen ska jag hem till Anna och checka en film. Najs.

Två dagar kvar till domedagen.

Alla onödiga inlägg tillägnas min Bengt.

När jag skulle åka hem och satt på ettan fick jag sms av Ed. Länge sen man hörde ifrån honom. Sen när jag stod och väntade på 141:an så ringder Eric, och frågade var jag var. Jag berättade att jag var på stadsbibloteket och så sa han : "Ja, men vi kommer och hämtar dig" så sa jag nej och förklarade att min buss kommer strax. Men det spelade ingen roll, så de körde från Klågerup för att hämta mig och köra mig hem.
Vi körde på motorvägen i 240, körde mott rött ljus, och lite sådär bergochdalbana. Själv satt jag inklämd i baksätet mellan eric och toffel, Jesper körde, Ronne där fram. Ensam tjej, och Toffel satt hela tiden och förklarade för mig vilken jävla alkholist jag var, medans han var åksjukt och nästan spydde rakt ut. Eric på sin sida satt däremot och bad för att detta inte skulle bli hans sista resa. HAHAHAHA <3
De släppte av mig, hel, på stortorget, för jag hade min cykel där. Sen kom de tillbaka igen och körde efter mig hela vägen hem för de ville se min "lyx-villa" ehehehe.
Sär kompisar.

Postat av: Jessica

Gjorde mig superglad att du blev så glad

2008-02-19 @ 11:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: